بلاگ

الکتروموتور استوک اروپایی

الکتروموتور استوک اروپایی

الکتروموتور ماشینی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل خواهد کرد. در واقع این انتقال سبب حرکت دستگاه به صورت دوار یا خطی می‌شود. الکتروموتور در سه حالت معمولی ، ضد انفجار ، موتور کولری و … موجود است.
در فروشگاه اینترنتی سپهرموتورز ، فروش الکتروموتور استوک اروپایی با بهترین قیمت صورت می‌پذیرد. قیمت این دستگاه اقتصادی و مقرون به صرفه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الکتروموتور استوک اروپایی با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

الکتروموتور استوک اروپایی چیست ؟

الکتروموتور استوک اروپایی ، آیا تفاوت میان کالای دست دوم و استوک را می‌دانید ؟ در بسیاری از کارخانه‌ها یک دستگاه به دلایل مختلفی بعد از تولیدش به فروش نمی‌رسد. در این مواقع کارخانه‌ها تصمیم به فروش این کالاها با ۷۰ الی ۷۵ درصد تخفیف می‌گیرند.
اما در کشور ما متاسفانه همچنان مفهومی از استوک وجود ندارد و اکثر افراد آن را با دست دوم اشتباه می‌گیرند. اگر به دنبال الکتروموتور استوک اروپایی با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه هستید ، می‌توانید با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

کاربرد الکتروموتور استوک اروپایی

از الکتروموتور استوک اروپایی در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. از جمله این صنایع می‌توان به ماشین‌آلات سنگین ، لوازم خانگی ، کاربری‌های کوره صنعتی ، مصارف دریایی و … اشاره کرد. همچنین از الکتروموتور استوک اروپایی در جرثقیل‌ها ، بالابرها و … نیز استفاده می‌شود.

نحوه انتخاب و خرید الکتروموتور استوک اروپایی

در نظر داشته باشید الکتروموتور استوک اروپایی بر اساس توان ، دور و نحوه نصب مورد انتخاب قرار می‌گیرند. حتماً قبل از خرید به تک فاز یا سه فاز بودن ولتاژ برق محل نصب دقت داشته باشید. امکان نصب الکتروموتور استوک اروپایی بر روی پایه نیز وجود دارد.
دقت داشته باشید اگر الکتروموتور به طور مستقیم به گیربکس کوپل شود ، باید در انتهای خروجی فلنج نصب شده باشد. فلنج مورد نظر نسبت به نیاز مشتری به صورت کوچک یا بزرگ تولید خواهد شد. همچنین پوسته الکتروموتور استوک اروپایی از جنس چدن یا آلومینیم است
خب همانطور که متوجه شدید الکتروموتورها برای مصارف مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین قبل از خرید الکتروموتور استوک اروپایی باید نوع و میزان مصرف خودتان را مشخص نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب الکتروموتور استوک اروپایی و همچنین الکتروموتور دست دوم می‌توانید با کارشناسان فروش مجموعه سپهرموتورز تماس حاصل نمایید.

الکتروموتور استوک اروپایی

قیمت الکتروموتور استوک

قیمت الکتروموتور استوک به عوامل و موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به برند دستگاه ، نوع پوسته و فریم الکتروموتور ، نوع سیم‌پیچ ، میزان سرعت تولید انرژی مکانیکی توسط الکتروموتور ، خط تولید و تاثیر نیروی انسانی و … از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت الکتروموتور استوک به حساب می‌آید.
همچنین در کشور ما به دلیل بی‌ثباتی در نرخ ارز ، قیمت‌ها نیز روزانه تغییر خواهد کرد. در همین راستا برای اطلاع از قیمت دقیق الکتروموتور استوک اروپایی با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

محصول پیشنهادی:
خرید الکتروموتور لوهر

فروش عمده الکتروموتور استوک اروپایی

شرکت سپهرموتورز با سالیانی تجربه از سال ۱۳۸۱ تا اکنون به همراه کادری مجرب با هدف تامین کالاهای صنعتی و ارتقا کیفی خدمات فنی بنا نهاده شده است. در این مجموعه فروش عمده الکتروموتور استوک اروپایی با بهترین کیفیت و قیمت صورت می‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *