بلاگ

الکتروموتور توان تک

الکتروموتور توان تک

الکتروموتور توان تک یکی از مدل های الکتروموتور موجود در بازار است که در انواع الکتروموتور توان تک تکفاز و سه فاز به فروش می رسد. امروزه الکتروموتور‌ها به یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای صنایع مختلف تبدیل شده‌اند. شاید شما هم تا به حال نام الکتروموتور‌ها یا دینام را شنیده باشید، اما با نحوه عملکرد آن آشنا نباشید. الکتروموتور‌ها در واقع تجهیزاتی هستند که می‌توانند انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل کنند. آن‌ها با استفاده الکترومغناطیس کار می‌کنند.

این تجهیزات مهم و کاربردی در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر یک از آن‌ها می‌توانند کاربرد‌های خاصی داشته باشند. این روز‌ها برند‌های زیادی در زمینه تأمین الکتروموتور‌ها فعالیت می‌کنند. با توجه به اینکه الکتروموتور‌ها نقش مهمی در صنایع مختلف دارند، انتخاب یک الکتروموتور باکیفیت اهمیت زیادی دارد. توان تک یکی از مجموعه‌هایی است که در حوزه تأمین الکتروموتور‌ها فعالیت می‌کند. ما در ادامه به معرفی و بررسی مدل‌های مختلف الکتروموتور توان تک می‌پردازیم.

معرفی الکتروموتور  TAVANTAK

همان طور که در ابتدا بیان کردیم توان تک یکی از مجموعه‌هایی است که در حوزه تأمین دینام یا الکتروموتور‌های تک فاز و سه فاز فعالیت می‌کند. محصولاتی که توان تک ارائه می‌کند، با بدنه آلومینیوم و چدن است که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. یکی از موضوعاتی که باعث شده تا توان تک به یک بستر مطمئن برای خرید الکتروموتور تبدیل شود، کیفیت بالا و قیمت رقابتی و مناسب است.

محصولات ارائه شده در tavantak دارای استاندارد IEC بوده و می‌توانند جایگزینی برای برند‌های دیگر باشند. ویژگی‌های خاص الکتروموتور‌های توان تک آن را به یک رقیب جدی برای برند‌های معتبر تبدیل کرده است. با خرید الکتروموتور توان تک شما می‌توانید از مزایای مختلفی مانند خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.معرفی الکتروموتور  TAVANTAK

 

پیشنهاد می کنیم مقاله الکتروموتور چینی کاجیلی را مطالعه کنید.

مدل‌های مختلف الکتروموتور توان تک

توان تک مدل‌های متنوعی از الکتروموتور را عرضه می‌کند تا شما بتوانید بر اساس نیاز کسب و کار خود بهترین و مناسب‌ترین مدل را انتخاب نمایید. ما در این بخش تصمیم داریم چند مورد از مدل‌های مختلف الکتروموتور‌های توان تک را به شما معرفی کنیم.

الکتروموتور تکفاز بدنه چدنی ۳۰۰۰ دور ۲ اسب

این نوع الکتروموتور همانطور که از نامش پیداست تک فاز است. توان موتور آن ۳۰۰۰ دور است و ۲ اسب پایه به جهت نصب دارد. بدنه این محصول چدن بوده و این بدان معناست که رده حفاظتی آن حدوداً IP44 است. هر یک از الکتروموتور‌ها بر اساس نوع ساختار با استفاده از برق جریان متناوب AC یا برق جریان مستقیم DC تغذیه می‌شوند.

الکتروموتور سه فاز چینی ۲ اسب ۱۴۰۰ دور

از دیگر مدل‌های الکتروموتور توان تک می‌توان به این نمونه اشاره کرد. سرعت این نوع الکتروموتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده و قدرت آن ۲ اسب بخار ۱. ۵ کیلوواتی است. این محصول از TAVAN TAK ۴ قطب داشته و ولتاژی برابر ۲۲۰/۳۸۰ دارد. همچنین باید گفت که این نوع الکتروموتور پایه دار بدون فلنج است، البته می‌توانید برای آن فلنج نصب کنید.

الکتروموتور ۱۰ اسب سه فاز ۳۰۰۰ دور

الکتروموتور ۱۰ اسب سه فاز ۳۰۰۰ دور نیز یک نمونه کاربردی از الکتروموتور است که توسط توان تک عرضه می‌شود. از مهم‌ترین مشخصات این محصول می‌توان به توان ۷. ۵ کیلو واتی و سرعت ۳۰۰۰ دور در دقیقه آن اشاره کرد. درجه تحمل عایق آن ۱۵۵ درجه تعیین شده و همچنین درجه حفاظت یا همان IP آن نیز ۵۴ تعیین شده است.

الکتروموتور سه فاز ۴ کیلووات ۱۴۰۰ دور

از دیگر مدل‌های الکترومدل توان تک می‌توان، الکتروموتور سه فاز ۴ کیلووات ۱۴۰۰ دور را نام برد. این محصول همانطور که از نامش پیداست منبع الکتریکی سه فاز داشته و توان آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. بدنه این محصول از چدن طراحی شده و قدرت آن ۵. ۵ اسب یا ۴ کیلو وات است. این الکتروموتور‌ها یکی از کاربردی‌ترین محصولات برای بالابر‌های ساختمانی به شمار ‌می‌روند. آن‌ها ظرفیتی حدود ۵۰۰ کیلوگرم دارند.

پیشنهاد می کنیم مقاله الکتروموتور چینی استریم را مطالعه کنید.

کاربرد الکتروموتور توان تک

در ابتدا نیز اشاره کردیم که الکتروموتور‌های توان تک محصولاتی بسیار کاربردی برای صنایع مختلف هستند. صنایع زیادی برای تولید قطعات و تجهیزات مختلف خود این محصولات را به کار می‌برند. هر یک از نمونه‌های الکتروموتور‌های توان تک می‌توانند کاربرد خاصی داشته باشد. از جمله صنایع مصرفی الکترو موتور می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • صنعت خودرو‌سازی
  • صنعت فولاد
  • صنعت پزشکی
  • صنعت سیمان
  • صنعت آب و فاضلاب

کاربرد الکتروموتور توان تک

جمع‌بندی

الکتروموتور توان تک یکی از محصولات پرفروش در بازار است. ویژگی‌های خاص توان تک موجب شده تا افراد زیادی برای خرید انواع الکتروموتور‌ها، توان تک را انتخاب کنند. ما در مطالب فوق الکتروموتور توان تک را به شما معرفی کردیم و همچینن به بررسی برخی از مدل‌های آن پرداختیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *