الکتروموتور ایده آل

الکتروموتور ایده آل چینی به صورت تک فاز و سه فاز می باشد که جزو الکتروموتورهای القایی محسوب می شود. با توجه به اینکه قادر است تا توان بالایی را تولید کند، در صنایع مختلف کاربرد دارد. بیشتر الکتروموتورهای ایده آل سه فاز از نوع قفسه سنجابی هستند.

شرکت ژیجیانگ ایده آل چین، انواع مختلفی از الکتروموتورهای سری Y2، Y، هواکش ایرودینامیک، موتور سرعتی قابل تنظیم، مبدل فرکانس، تیپ SF ، دستگاه تهویه سانتریفیوژ چند پره ای و … را تولید می کند.

از ویژگی های بارز این شرکت می توان به تیم فنی قوی، مدریت مدرن و تکنولوژی پیشرفته اشاره کرد. امروزه به عنوان واحد نمونه تولید از وزارت کشاورزی شناخته می شود. این شرکت موفق به دریافت گواهینامه های ISO9001:2000 و تاییدیه کیفیتی داخلی CCC و CQC شده است.

کارخانه تولید کننده الکتروموتور ایده آل در شهر ژیجیانگ چین واقع است و محصولات مختلف این کارخانه از طریق شرکت های مختلف بازرگانی وارد ایران می شود. دلایل مختلفی مانند مدیریت قوی، تجهیزات پیشرفته، محصولات مطمئن، عمر طولانی و … باعث شده تا شرکت های بازرگانی ایرانی محصولات این کارخانه را وارد ایران نمایند.

ویژگی های الکتروموتور ایده آل

توان الکتروموتورهای ایده آل سه فاز Y2 از ۰.۱۸- ۲۰۰ کیلو وات متغیر می باشد. این الکتروموتورها با تعداد دور ۶۰۰,۱۰۰۰,۱۵۰۰,۳۰۰۰ در بازار عرضه می شوند.

قیمت الکتروموتور ایده آل

عوامل مختلفی بر قیمت الکتروموتور ایده آل تاثیرگذار هستند. از آن جمله می توان به نوسانات قیمت ارز، برند یا شرکت تولید کننده، هزینه نیروی انسانی، سیم پیچ، خطوط تولید، پوسته و فریم و ... اشاره کرد.

کاربرد الکتروموتور ایده آل

از الکتروموتور ایده آل در صنایع مختلفی مانند داروسازی، نفت، گاز وپتروشیمی، غذا، خودروسازی، کشاورزی و ... استفاده می شود.

محصولات کارخانه ایده آل

کارخانه ایده آل چین محصولات مختلفی را تولید و به بازار عرضه می کند. در ادامه به تعدادی از محصولات این کارخانه اشاره می کنیم.

موتور الکترومغناطیسی سری های YEJ

دستگاه تهویه تیپ CF~11

الکتروموتورهای سه فاز سری Y

الکتروموتورهای سه فاز سری Y2

موتور سه فاز سری AEEF

الکتروموتورهای سه فاز سری YS

موتور القاء توان کسری سری های YC

موتور القاء خازن دو ظرفیتی تک فاز سری های YL

موتور القاء ظرفیت خازنی تک فاز سری JY

پنکه های تهویه جریان محوری SF

پنکه سانترفیوژ تیپ B4-72

موتور القاء با تنظیم سرعت الکترومغناطیسی سری های YCT

الکتروموتور ایده آل

این الکتروموتور دارای توان ۰.۷۵-۱۶۰ کیلو وات  و تعداد دور موتور در آن ۱۰۰۰، ۱۴۰۰ و ۳۰۰۰ دور در واحد زمان می باشد. منبع انرژی موتورهای الکتریکی در آن به صورت تک فاز یا سه فاز بوده و جنس پوسته آن چدن است.
نوع اتصال درالکتروموتور ایده آل، پایه دار یا فلنج دارمی باشد. قدرت این الکتروموتورها با تعداد سیم پیچی آنها رابطه مستقیمی دارد.

نکات مهم در زمان خرید الکتروموتور ایده آل

در زمان خرید این نوع الکتروموتور به جنس بدنه، شفت (معمولا استیل است)، جنس سیم پیچ (معمولا از مس می باشد.)، نوع پروانه، سیستم خنک کاری، توان خروجی (بر حسب کیلو وات یا اسب بخار)، ولتاژ(برحسب ولت)، فرکانس (برحسب هرتز)، خازن (بر حسب میکروفاراد)، جریان (برحسب آمپر)، دور موتور(دور در دقیقه)، درجه عایق و درجه حفاظت آن توجه نمایید.
برای اطلاعات بیشتر مقاله ” الکتروموتور چینی ” را مطالعه نمایید.

محصول پیشنهادی: خرید الکتروموتور لوهر

فروشگاه
لیست علاقمندی
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من